wtorek, 2 października 2012

Cześć!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu. Jak widzicie nic się nie zmieniło na blogu, bo jak już mówiłam nie miałam czasu usiąść przy komputerze. A apropos mundurka to muszę go zeskanować, moja siostra też narysowała i wrzucę oba do netu. Jak będą to ocenicie. Napewno siostry będzie lepszy...
W każdym razie wiecie, że prowadzę też bloga modowego tak? www.ciuchy-oprojekt.blogspot.com Już w pierwszym poście zrobiłam jego reklame, a te niewdzięczne moje współautorki nie zrobiły reklamy mojego. No co za skandal!!!  a, no i okazało się, że ten blog nie będzie tylko o Potterze, ale będę pisać o wszystkich rzeczach! Co lubię i.t.d. Oczywiśćie adres bloga będzie ten sam.
                                                                                                     Pozdrowionka
                                                                                                     Hermione

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz