sobota, 29 września 2012

Jak tam!
Nie wiem czy zauważyliście, ale zmieniłam swoją nazwę profilową! Od teraz jestem Hermione Sibuna! Choć w szkole pewnie nadal jestem Peddisonem... Nieważne... W każdym razie niedługo zrobię kilka zakładek np.: Wszystkie posty, Opowiadanka, Newsy, Informacje o różnych.rzeczach. A tak z innej beczki to narysowałam mundurek z Hogwartu! Sam rysunek nie jest zły, ale nie jest też taki znowu super... Jeżeli mi się uda to wrzucę go na bloga. Raczej go nie zobaczycie... Muszę się przyznać, że w sprawach blogów jestem nowa.

                                                                                              Całuski od (po raz pierwszy)
                                                                                                          Hermione

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz